Mobiele reclame ter promotie van de Indoor Autoshow

De organisatie van de Indoor Autoshow heeft in aanloop naar de grote Indoor autoshow gebruik gemaakt van de diensten en expertise van Mobile Adverts.

Mobiele reclame én Willie Oosterhuis zorgen samen voor groot succes

In een 2 weken durende campagne hebben we samen met local Hero Willie Oosterhuis rondgetrokken en zijn alle deelnemende bedrijven met een persoonlijk bezoek bezocht. In de roadshow die werd versterkt door licht en geluid trad Willie Oosterhuis op als gastheer en overhandigde elk participerend bedrijf persoonlijk het deelnemersbewijs.
De inzet van onze communicatiedrager werd wederom opvallend aangekleed door onze design en ontwerp afdeling met opvallende en spraakmakende communicatieteksten en afbeeldingen. De roadshow had in mum van tijd veel aandacht getrokken wat uiteindelijk bijdroeg aan een uiterst
succesvolle autoshow.

Doelstellingen en resultaat Mobiele reclame campagne Indoor Autoshow

Doel: Promoot de indoor autoshow d.m.v. een roadshow en draag bij aan succesvolle
promotie, marketing en communicatie van het evenement.

Middel: Inzet van de communicatiedrager versterkt door flitsende geluidsspotjes en event
gerelateerde geluidsfragmenten.

Resultaat: Een uiterst succesvol event waarbij naast de verwachte bezoekersaantallen ook de
uiteindelijke sales to consumer targets aantoonbaar overtroffen werden.